Ich bin Niederrheiner, verdammt, ja!

Irgendwie jedenfalls. Und wenn ich Karneval überhaupt mag, dann wegen Köln, den Bläck Fööss, und der Erkenntnis, dass das folgende Lied zumindest noch vor 10 bis15 Jahren von den Kölnern in der Altstadt zu Karneval gelebt wurde.

Drink doch eine met
Musik und Text: Fred Hoock

’ne ahle Mann steht vür d’r Weetschaftsdüür,
der su jän ens eine drinken däht.
Doch dä hätt vill zu winnig Jeld,
Su lang hä och zällt.

In d’r Weetschaft es die Stimmung jroß,
ävver keiner süht dä ahle Mann,
doch do kütt einer met enem Bier
un sprich en einfach an:

Refrain: Drink doch eine met, stell dich nit esu ahn.
Du steihs he de janze Zick eröm.
Häs de och kei Jeld, dat es janz ejal,
drink doch met un kümmer dich nit dröm.

Mancher sitz vielleicht allein zu Hus,
dä su jän ens widder laache dät.
Janz heimlich do waat hä nur dodrop,
dat einer zo im sät:

Refrain: Drink doch eine met …
» © Bläck Fööss

7 Reaktionen zu “Ich bin Niederrheiner, verdammt, ja!”

  1. uli

    Ja und wie sich die Zeiten ändern. Heut sieht man nicht nur rot/wiesse Jecken, sondern verdammt viele Rotwiesse mit Blaulicht, die für den Abtransport der alkoholkomatösen Jugendlichen benötigt werden. Nicht nur, aber auch in der Stadt der Fötschesföhler.

  2. Alfred Lohmann

    Immer das Positive sehen, so ist recht …

  3. groej

    Niederrheiner, dat eß ene Kääl we ne Ölflecke, mer kritt in nit eruus!
    🙂

  4. uli

    Für inne thüringische Wiener nit schläch. 😀

  5. venus

    gröj, bitte übersetz das mal für mich.

  6. groej

    niederrheiner, das ist ein kerl wie ein ölfleck, den kriegt man nicht mehr raus. (grinsender smiley)

  7. venus

    ahhh … na gut